!הקשיבו הקשיבו

25 Apr

כבר כל השבוע פני לבלוג ובכל פעם שאני כמעט יושבת לכתוב, משהוא מפריע ומסית את תשומת ליבי.

כבר 6 חודשים שאני בלוגרית, וזה זמן טוב לעצור לרגע ולראות מי נגד מי, ואולי לשפר את התנהגותי הבלוגרית, לכתוב יותר פוסטים, להגיב לבלוגרים אחרים וכד’.

מקור תמונה

במחשבה הזאת, הוספתי לפאנל הצדדי רשימה קצרה של בלוגים מאוד אהובים עלי. אם אתם נהנים לקרוא בבלוג שלי, ללא ספק, תהינו גם לקרא אותם.

לכו, תקליקו, תיהנו ותחזרו!

זאת ועוד – סוף סוף התגברתי על ההתנגדות העמוקה שלי לפייסבוק (טוב, לא התגברתי, אבל ברומא התנהג כרומאי, נכון?) ופתחתי דף לבלוג.

אני עדיין מנסה להבין איך כל העניין עובד. לדוגמא איך אני גורמת פוסטים שלי מהבלוג להופיע גם שם?

לכם יש דף לבלוג? הוא מחובר לדף האישי שלכם? איך אתם עובדים איתו?

אשמח לתבונות ועיצות, ובכל מקרה אשמח אם תעשו לי לייק!

טוב, עכשיו היצטרפו אלי לתפילה קטנה שהפוסט הזה יופיע באופן פלאי בדף הפייסבוק שלי !

Please comment and let me know what you think

