רכשנו מצלמה חדשה!

19 Apr

יש!!

סוף סוף רכשנו מצלמה חדשה. היות וידענו שמצלמת חלומותינו היא לא בהישג ידינו, שמחנו לקנות מצלמה משופרת למצלמה הקודמת שלנו, סוני סיברשוט,  שהחזיקה מעמד 8 שנים, והייתה, בעת רכישתה שיא הקידמה והטכנולוגיה. 5 מגה פיקסל נחשב אז למדהים ואנחנו היינו מרוצים ממנה עד קילקולה לפני מספר שבועות.

היום ר’ הסתובב קצת והוא רכש מצלמת Canon SX130IS , שתיים עשר מגה פיקסל, זום X12 שיודע לצלם לבד כשהוא מזהה חיוך. בעיניי זה קצת מוגזם ומיותר, כי למיטב ידיעתי, גם אני עוד יודעת לזהות חיוך.

בכל מקרה, כנראה שלתווך המחירים ולמצלמת ‘כוון ולחץ’ היא לא רעה. היות והיא אצלנו לא יותר ממספר שעות הספקתי לצלם בה ממש מעט, ובינתיים אני די מרוצה מהתוצאות.

אני בטוחה שאחרי עיון קצר בחוברת הדרכה, התוצאות תהינה עוד יותר טובות.

ובכל זאת, איך לא, יש שני דברים שמאוד מפריעים לי בה כבר עכשיו. הראשונה היא, שבתחושה היא מאוד פלסטיקית, וכדי להשתמש בפלאש, יש צורך להרים אותה. מבחינתי, ציר זה עוד מקום שיכול להתרחש בו קלקול, עוד נקודה חלשה ולכן אני לא מתה על זה.

הדבר השני, והעיקרי שמפריע לי מאוד, זה שהמצלמה פועלת על סוללות AA רגילות. מעבר לזה שמבחינה אקולוגית וכלכלית זה מאוד בעייתי, גם נראה לי איך שהוא, שהן מחזיקות מעמד פחות זמן מסוללת מצלמה רגילה. כמובן שנרכוש סוללות נטענות, ויפה שעה אחת קודם, ובכל זאת, זה משאיר לי טעם רע בפה.

לא נורא. בכל מקרה זה עדיף על להיות בלי מצלמה או להסתפק במצלמה הבינונית מינוס של הסלולרי שלי.

כבל מקרה, הנה כמה מהתמונות הראשונות שצילמתי, והפעם לא ערכתי אותן בכלל. מהמצלמה ישר אליכם.

 

This slideshow requires JavaScript.

משהוא מכיר את המצלמה הזאת מקרוב? יש עצות עבורי?

Please comment and let me know what you think

