קשקושי טונה – מתלי מעילים מקושקשים

26 Feb

 

This slideshow requires JavaScript.

בשבוע האחרון אני קוראת הרבה על רהיטי קרטון ומבלי שהכנתי אפילו רהיט אחד אני כבר מפנטזת על תיעוש התהליך והתעשרות מהירה.

בינתיים אני אוספת ארגזים מפה ומשם ובכל ארגז מוצאת 10 סיבות למה דווקא הוא לא יתאים לי לריהוט.

יש בסיבות האלה גם הרבה מן האמת וגם אלמנט לא מבוטל של פחד מכישלון.

תמיד אהבתי לקשקש, אבל בשנים האחרונות, כשצורפות והתכשיטים כבר השתלטו על כל התאים האפורים שלי אפילו הקשקושים שלי היו של תכשיטים.

 במקביל לכתיבת הבלוג, רכשתי לעצמי ספר סקיצות חדש,  והקדשתי אותו למציאת הקישקוש שלי מחדש, והוא חוזר, לאט אבל בטוח.

בכל מקרה, בינתיים חזרתי קצת לפחיות הטונה. אני מאוד נהנית ממתלה המעילים שלי והיות ואני צריכה עוד מתלים בכל מני מקומות בבית, וגם בגלל שפסח מתקרב ואני צריכה מתנות, החלטתי לשלב בין הקשקוש לפחית ולפתוח בסדרת קישקושי טונה.

את הדוגמא ההתחלתית עשיתי עם מרקר של ארטליין, והכוונה הייתה לצבוע עם צבעי אקריליק. מסתבר שזה מעט יותר מסובך ממה שזה נשמע, לפחות לי.

לא היה לי מכחול מספיק קטן והרעיון המבריק שלי של לעשות תספורת למכחול בעצמי היה פחות מוצלח ממה שחשבתי שיהיה.

איך שהוא השליטה הייתה קשה ורק על מנת לפגוע עם המכחול בנקודה הנכונה הייתי צריכה להרכיב את האופטיוויזור שלי, מזכרת לימי הצורפות העליזים, כי בלעדיו, מה שהיה קשה מלכתחילה, היה חסר סיכויי לחלוטין.

אומנם רכשתי מכחול קטנצ’יק, אך בו זמנית אף רכשתי זמנית מרקרים צבעוניים. על אף ששיערתי שהפאלטה המוגבלת של המרקרים יהווה בעיה, בכל זאת בחרתי בדרך הקלה, ואת השני המתלים הראשונים צבעתי עם המרקרים – הפיתוי של לשכב במיטה ולעשות אומנות היה גדול מכדי שאוכל לעמוד בו.

את הבאים אנסה לעשות עם צבעי אקריליק ומכחול – כדי לאפשר לעצמי מבחר מגוון יותר של צבעים.

אם אתם מכירים טריקים לצביעת משטחים קטנטנים במדייק – זה הזמן לשתף אותי!

Please comment and let me know what you think

