ארבעה מקורות השראה מופלאים לרהיטי קרטון

19 Feb

מקור

התחלנו לעשות ניקיון פסח בבית משום שלא היה עוד הרבה מה לעשות בגשם ובקור של סוף השבוע. תוך כדי כך, גילינו מחדש שלא חשוב כמה ננקה, יש חדרים מסוימים בבית שיראו כאילו עבר שם הוריקן תוך פחות מחמש דקות.

שוב התבהר לי מה שאני כבר יודעת מזמן – חסרים לנו פתרונות אחסון ועד שלא נטפל בזה – מצבינו יישאר  עגום.

 כשלא היית עסוקה בלנקות אתמול, הייתי עסוקה בללמוד קצת על רהיטי קרטון ונראה לי שבעתיד הקרוב סביר שאאתגר את עצמי בספרייה או משהוא דומה מקרטון.

 בינתיים להנאתכם אספתי 4 מקורות מצוינים להשראה:

 כאן אפשר להזיל ריר במשך שעות

וגם כאן.

 כאן יש כמה ספריות שמוצאות חן בעיניי (בין השאר, כמובן)

  ליאו קמף עשה מחקר קטן ומעניין בנושא והפיק בדרך כמה פנינים.

One Response to “ארבעה מקורות השראה מופלאים לרהיטי קרטון”

Trackbacks/Pingbacks

  1. עציץ עיסת נייר « upcyclingruth - April 28, 2012

    […] נפטרתי מכל הקרטונים הנפלאים שנועדו להכנת רהיטים, היות ויש לי מעט מדי מקום ויותר מדי ילדים סקרנים (די […]

Please comment and let me know what you think

