יווווהוווווו!

12 Jan

זוכרים את הרשימה שלי?

 תחברו את זה לעובדה שביום שכתבתי אותה, אחד ממתלי המעילים בחדר הכביסה נשמט באופן פלא מהקיר יחד עם כל המעילים והתיקים, כאילו שמשהוא ניסה לרמוז לי בעדינות בדיוק באיזה מהסעיפים כדאי שאתחיל.

mystery hook

 המעיל הזה בילה לילה שלם תלויי על המתלה הניסיוני החדש שלי. ברור שהוא רק בגדר סקיצה כדי לראות אם זה יעבוד בכלל ונחשו מה – המעיל היה תלויי כל הלילה מבלי להחליק ומבלי ליפול – הוכחה מובהקת לכך שזה אכן עובד.

 כמובן, כמו שאר הדברים שאני עושה בימים אלו, יעבור זמן עד שאוכל להראות לכם את תוצאה הסופית, מגונדר, מאופר ומוכן לאורחים. אני תוהה אם להשאיר את הפוסט הזה ככה, כמו שהוא ואתכם במתח, כדי שתחזרו בקרוב לבדוק מה מסתתר שם מתחת למעיל, או שאולי אני אזרום עם תחושת הבטן וחוסר היכולת שלי לסתום את הפה מרוב התרגשות, ואראה לכם את זה:

תופים!

 זה מאוד מרגש אותי. יש לי תוכנית שלמה שר’ לא מודע לה (למרות שצחקק בהנאה כשהראית לו את הנ”ל אמש) הוא נוטה להיכנס ללחץ מהמחשבה של פחיות שימורים ישנות תלויות לנו על הקיר לעיני כל…

אמרתי די…….

Please comment and let me know what you think

