שיתוף פעולה בין מסרגה למקדחה = מקלות עיתון

13 Dec

אני המאושרת באדם.

זה מה שקורה שהיה לך יום נפלא! היה לי יום נפלא.

שיחקתי אותה בעבודה, נהניתי עם הילדים, אפיתי עוגה, הכנתי ארוחה טובה וסוף סוף הצלחתי להפוך עיתונים למקלות או צינורות או איך שלא יקראו להם.

מי היה מאמין שמסרגה ומקדחה ישתפו אי פעם פעולה…..

 כבר ניסיתי להכין כאלה בעבר, והתוצאה הייתה עגומה. הרגשתי כאילו כולי אגודלים והעמקתי את שנאתי העמוקה ממילא לדבק.

 לפעמים דברים צריכים לשבת קצת, כמו במרינאדה. בכל מקרה, המקלות הללו הן בסיס להמון טכניקות ופותחות לפני אין סוף אפשרויות.

 בשלב זה אני מוצאת שאני מבלה יותר זמן בהכנת חומרים מאשר בהכנת דברים. אני מניחה שזה חלק ממיחזור. לוקחים מוצר, הופכים אותו לחומר ואז מייצרים ממנו משהוא אחר לגמרי.

2 Responses to “שיתוף פעולה בין מסרגה למקדחה = מקלות עיתון”

  1. Iris December 21, 2011 at 10:40 am #

    אבל מה תעשי בכל המקלות האלה? יכול להיות מעניין להפוך אותם לעמידים למים

    • upcyclingruth December 23, 2011 at 8:26 pm #

      חשבתי על כל מני טכניקות אריגה וקליעת סלים. אני מודדת אותם עכשיו. גם חשבתי על עניין העמידות במים ויש לי בבית פולייוריטאן שקניתי לרהיטים. אני אנסה את זה על הנייר ונראה מה יקרה.

Please comment and let me know what you think

