סוודר הופך את עורו ומה יהיה עם קופסאות השימורים ?

8 Dec

תמיד אהבתי לסרוג. אהבתי לראות את אמא שלי ואחיותיה סורגות. הן סרגו במהירות על טבעית לתפיסתה של ילדה קטנה, ותיקתוק המסרגות הפך להיות צליל של בית.

עם השנים גם אני סרגתי לא מעט, אולם בשנים האחרונות, כפי שכבר כתבתי, כמעט ולא.

סריגת הסל בשקיות פלסטיק החזיר לי את התיאבון בגדול והזכיר לי שלפני כמה חודשים פרמתי סוודר שקיבלתי באחד משקיות הבגדים המשומשים שהגיעו אלי לילדים.

לפני עידן החד פעמי, היו פרומים סוודר שכבר לא התאים והופכים אותו למשהו אחר. היום כבר לא כלכך עושים את זה. כמו כל שאר החפצים בחיינו, גם הסוודרים הפכו לחד פעמיים. היות ולא אהבתי את הסוודר המדובר, וכבר זמן מה לפני זה החל לכרסם בי החשק לסרוג פרמתי את הסוודר בכוונה לסרוג בצמר ובזה זה נגמר.

תוך כדי שסרגתי את הסל מהשקיות נזכרתי בסוודר הפרום והחלטתי לעשות בדיוק את אותו הסל והפעם מהחומר לו הוא תוכנן מלכתחילה.

ברור החווית הסריגה הייתה הרבה יותר נעימה והטקסורה הרבה יותר מסודרת, וכשמעמידים את השני הסלים זה ליד זה קצת קשה להאמין שהדוגמא בה השתמשתי היא זהה.

 אני מאוד נהניתי משני החומרים, ולצד איסוף השקיות אותו אני מנהלת, כנראה שאוסיף גם סוודרים, שמיכות, שאלים דברים סרוגים אחרים! ראו הוזהרתם 🙂

 אני לא יודעת לומר בדיוק באיזה נקודה התחיל העניין שלי ביצירה מחומרים ממוחזרים, אבל כבר כמה חודשים אני בסכנת גירוש מהבית בגלל אוסף קופסאות השימורים שגדל מעל המקרר.  בעיניי הן יפות בדיוק כפי שהן, ואכן יש לי כמה וכמה פזורים ברחבי הבית בתפקידים שונים. בגלל שאני כלכך אוהבת אותן כמו שהן, היה לי קשה לחשוב על מה אפשר לעשות איתן. לפעמים, מסתבר, צריך לתת לדברים לשבת קצת ולהבשיל וקופסאות השימורים נופלות גם הן לקטגוריה הזאת.

אני מקווה שבימים הקרובים אני אתפנה אליהם.

אני לא רוצה לספר לכם מה אני רוצה לעשות איתן (למרות שיש המון דברים שיהיה מאוד פשוט להכין מהן כמו קביים לילדים, או טלפוניה כמו שעשינו שאנחנו היינו קטנים וגם אותם אני אכין אם הילדים בחופש חנוכה הקרב ובא)

אתם במתח? גם אני…..

Please comment and let me know what you think

