כך סורגים סל משקיות ניילון

7 Dec

כפי שכבר ציינתי בפעם הקודמת, את הימים האחרונים אני מבלה בסריגה.

מאז  ומתמיד אהבתי לסרוג, אולם בשני העשורים האחרונים, מלבד בחוט כסף לא סרגתי בכלל. הצורפות עבורי לקח את כל המשאבים היצירתיים שלי, ולא נשאר דבר לסוגי יצירה ואומנות אחרים.

 לא התכוונתי לסרוג בשקיות הניילון. חשבתי שאעבוד בצורה דומה למה שעבדתי עם החולצות אבל רציתי לנסות משהוא אחר, ואחרי שהאצבעות שלי נהיו מחוררים לגמרי מחווית תפירת סל הבד, החלטתי לפנות למשהו קצת יותר נעים ומוכר.

 אני יודעת שאני מגיעה קצת מאוחר למסיבה הזאת, ושרבים וטובים היו כאן לפניי (חיפוש קטן ביוטוב היה מספיק לוודא את זה) והאמת היא שבמובן מסוים זה ממש משמח. אני לא צריכה להמציא מחדש את הגלגל, ואני יכולה ללמוד ממה שאחרים עשו.  אז איך אתם שואלים (אולי) הופכים שקיות ניילון לחוט סריגה?

מה הפתיע אותי הוא כמות השקיות שצריך. רובנו, לפחות בארץ חיים בהרגשה שהארון מתחת לכיור הולך להתפוצץ מרוב שקיות סופר. גם אני, למרות שאני משתמשת לרוב בתיקים רב פעמיים חייה תמיד בהרגשה הזאת אבל מסתבר, שכשצריך את השקיות פשוט אין מספיק.

חתכתי עוד ועוד רצועות, גלגלתי עוד ועוד כדורים ועדיין, הייתי צריכה להפסיק את הסריגה פעמיים על מנת לייצר עוד חומר.

אם כל כמה שהשקיות מזיקות לסביבה, ועל זה הרי אין ויכוח, אפשר לומר לפחות, שמשהנדס את השקיות הללו עשה זאת לפחות במינימום שבמינימום חומר.

 גם הפעם רציתי לסרוג איזשהו סוג של מיכל, וכדי לא להסתבך חיפשתי דוגמאות סריגה חינם ומצאתי את הדוגמה לסל הזה.

 

אפשר את הדוגמה הזאת להתאים לגדלים שונים של סלים מרובעים ומלבניים וסביר שאני אסרוג עוד לפי הדוגמא הזאת.

הסריגה בחוט משקיות ניילון היא הרבה פחות נעימה מאשר לסרוג בצמר או בחוט כותנה,  אבל התוצאה יותר נעימה ממה שאפשר לצפות.

כמובן שהחזרה לסריגה עוררה בי תיאבון לעוד, וגעגוע לכותנה, אבל על זה כבר בפעם הבאה.

Please comment and let me know what you think

