עיתונים ודבק – או לא

2 Dec

למרות ששמרתי על שקט במשך קרוב לשבוע, מאחורי הקלעים הייתי מאוד עסוקה, בעיקר בניסיונות מוצלחים יותר או פחות בסריגת שקיות. אני ארחיב על זה בפעם הבאה. לפני כן, רציתי לספר לכם גם על הניסיונות הכושלים שלי בלעשות משהו עם עיתונים. יש שתי טכניקות שמאוד מוצאות חן בעיני לבניית כלים הראשונה טכניקת ליפוף והשנייה קליעה בדומה לקליעת סלים.

שניהם מצריכים הכנת רצועות או גלילים של נייר, דבר הכרוך בדבק, ושוב אני מגלה, בפעם ה 1000 בערך, שאני ממש לא חובבת דבק. שמתי את העיתון בצד ובינתיים ועברתי לעבוד עם שקיות. בזמן שאני סורגת אתי תוהה בליבי איך המאסטר הזה עושה את מה שהוא עושה.

מדהים, לא?

photo credit creative commons license NS Newsflash

Please comment and let me know what you think

